Joe Chal: – Jestem ( młodą, wolną, cnotliwą i śliczną)!

Joe small picture

Joe Chal vel Chalubowicz

W ciągu ostatniego roku otrzymałem kilka tysięcy wiadomości (pisanych łamaną polszczyzną czy też po angielsku) od młodych kobiet o treści “Podobasz mi się, Widziałam Twój profil, Jestem Panną, Cnotliwą, Nigdy nie byłam zamężną, skontaktuj się ze mną na hotmail” itp.

Wcale się nie dziwie, że kobietom podobają się mężczyźni, jednakże w tym przypadku nie chodzi tutaj o poznanie kogoś w celu jakiejś przygody czy nawet małżeństwa, ponieważ wszystkie te kobiety (dziewczyny) są fikcyjne a emaile piszą nigeryjscy faceci.

„Ani ja to młody, ani wolny a czy śliczny?”

Nie dajcie się złapać przez nawiązanie kontaktu z tymi ludźmi, ponieważ historia pokazała wielokrotnie jak duże koszty ponieśli uczciwi ludzie na szachrajstwach nieuczciwych nigeryjczyków i nie tylko (sprawdziłem).

Oto jeden z wielu linków:

http://www.mohamedsemboja.me/2013/12/i-saw-your-profile-today-on-facebook.html

Takim dobitnym przykładem jest sprzedaż samochodów pochodzących np: z Anglii, których właściciel zobowiązuje się dostarczyć pojazd do kupującego ale musi on wpłacić 50 % ceny pojazdu przed dostawą, po czym nie ma ani samochodu ani pieniędzy.

Nastepny przykład z rzekomym spadkiem, tylko trzeba otworzyć konto po czym okazuje się (jak twierdzi złodziej), że na to konto nie można wpłacić pieniędzy ze spadku i rzekomy wpłacający prosi o podanie innego konta wraz z dodatkowymi danymi i pelnomocnictwem w celu nie wpłacenia a opróżnienia tego konta.

Dlatego też przestrzegam wszystkich ludzi w Polsce, że mogą być obiektami takich wyłudzeń.

Informacje o Joe Chal

Prezes Polsko-Australijskiej Fundacji na Rzecz Zdrowia i Rozwoju Dziecka
Ten wpis został opublikowany w kategorii Prawo i oznaczony tagami . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

